مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه امسال، ۶۹ فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری با مساحت ۲۹ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.


 علیرضا راشکی   اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه امسال، ۶۹ فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری با مساحت ۲۹ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی با اشتغال ۵۶۲ نفر و سرمایه گذاری ۳۱۰۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال‌جاری بوده است.

این مسئول بیان کرد: ۱۲۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از محل اعتبارات داخلی و استانی هزینه شده است.

وی گفت: اجرای برخی از پروژه‌های زیرساختی فاز عملیاتی جمعا به میزان ۲۰ هکتار در نواحی صنعتی زرآباد و بمپور (شبکه آب، شبکه برق فشار متوسط، حفرچاه، زیرسازی و تسطیح اراضی) در فاز عملیاتی نیز انجام شده است.

راشکی ادامه داد: بزرگترین خط انتقال آب به طول ۱۱ کیلومتر برای ناحیه صنعتی بزمان از محل اعتبارات استانی و داخلی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد نیز در حال اجرا قرار دارد.

وی گفت: ساخت ۸ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی زاهدان - کارگاهی با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و ساخت ۴ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی زابل - محمد آباد با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال انجام است.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار