عطایی در یک قدمی ارومیه / ستاره‌های والیبال شاگرد بهروز می‌شوند؟

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال کاله آمل برای مذاکره با باشگاه شهرداری ارومیه راهی این شهر شد.

عطایی در یک قدمی ارومیه / ستاره‌ها شاگرد بهروز می‌شوند؟به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال ایران سی و دومین دوره خود را از پاییز امسال آغاز خواهد کرد، فصلی که به دلیل کوچ ستاره‌های ملی پوش به لیگ‌های اروپایی دستخوش تغییر و تحولات زیادی از لحاظ کیفی خواهد شد.

این روز‌ها اخبار زیادی در راستای نقل و انتقال بازیکنان و مربیان به گوش می‌رسد. در این میان خبر انتقال بهروز عطایی به تیم شهرداری ارومیه یکی از شائبه‌هایی است که بیشتر به گوش می‌رسد.

بهروز عطایی که این روز‌ها هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده دارد، امروز راهی ارومیه شده است تا با مدیران این تیم مذاکره کند. این مربی که نزدیک به ۱۰ سال هدایت تیم والیبال کاله آمل را در رده باشگاهی در اختیار داشت به نظر می‌رسد امسال تصمیم دارد فصل مربیگری خود را در شهر ارومیه ادامه دهد.

هرچند عطایی پیش از این در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرده بود که هنوز تصمیم قطعی برای تیم فصل آینده خود نگرفته است، اما سفر او به ارومیه نشان از این دارد که این مربی جوان آملی در نزدیکی‌های تیم شهرداری ارومیه قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در چند سال اخیر با افت محسوسی مواجه شده بود و به نظر می‌رسد حالا با روی کار آمدن رییس ارومیه‌ای در راس فدراسیون والیبال، تصمیم به حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر گرفته است. شنیده‌ها حاکی از این است که سید محمد موسوی و شهرام محمودی نیز در صورت عقد قرارداد بهروز عطایی با شهرداری ارومیه، با پیراهن این تیم به میدان خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:شایعه «ایگور تراپی» والیبال برای مبارزه با مربی تحمیلی!


انتهای پیام/

عطایی به ارومیه می‌رود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار