عطایی: حضورم در ارومیه قطعی نیست / به چیزی جز تیم ملی جوانان فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان:پیشنهاداتی از سوی شهرداری ارومیه مطرح شده و مذاکراتی نیز صورت گرفته، اما هنوز نه توافقی صورت گرفته و نه قراردادی امضا شده است.

عطایی: حضورم در ارومیه قطعی نیست / به چیزی جز تیم ملی جوانان فکر نمی‌کنمبهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار خبری مبنی بر قطعی شدن قراردادش با تیم شهرداری ارومیه گفت: پیشنهاداتی مطرح شده و مذاکراتی نیز صورت گرفته اما هنوز نه توافقی صورت گرفته  و نه قراردادی امضا شده است.

این مربی آملی که نزدیک به 10 سال هدایت تیم شهرش را بر عهده داشت، در ادامه گفت: همیشه پیش از آغاز مسابقات لیگ صحبت‌هایی درباره نقل و انتقال مربیان و بازیکنان مطرح می‌شود اما باید صبر کرد و پس از قطعی شدن این اخبار را انتشار داد. به هر حال مطرح شدن این قبیل پیشنهادات اتفاق دور از انتظار و عجیبی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران اضافه کرد: در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم ملی و تمرینات آماده سازی این تیم است. تمریناتی که باید به بهترین نحو پیگیری شود تا تیمی آماده را راهی مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین کنیم.


بیشتر بخوانید:

طلایی که در «ایران» از دست رفت / زنگ خطر‌های چشم‌بادامی

«شهرداری ارومیه» بر سر دوراهی عطایی و کارخانه!


عطایی گفت: برای ما مهم است که بتوانیم در نبرد قهرمانی جوانان آسیا از حیثیت والیبال ایران دفاع کرده  و بتوانیم نتایج خوب این تیم در ادوار پیشین این مسابقات را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: بعد از مرحله فشرده‌ای که اردو داشتیم دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و امروز تمرینات را از سر گرفتیم. در دو نوبت صبح و عصر و در سالن فدراسیون والیبال تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات بهروز عطایی درباره حضورش در شهرداری ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار