به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف همایش عفاف و حجاب در قصرشیرین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمن به دنبال ترویج بی حجابی و تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف در بین زنان جامعه اسلامی است.
وی گفت : خداوند حجاب را برای حفظ ارزش وجودی زنان آفرید تا با رعایت آن ، سلامت و امنیت زنان حفظ شود.
وی اظهارداشت: با رعایت حجاب ، علاوه بر حفط کانون گرم خانواده ها و تامین سلامت جامعه ، فرزندانی صالح تربیت و پرورش می یابد که آینده سازان ایران اسلامی را تشکیل می دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف ، گفت: امروز در سایه حکومت اسلامی شاهد فعالیت زنان محجبه در راس جامعه هستیم.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: برترین الگوی حجاب و عفاف فاطمه زهرا (س) است که زنان مسلمانان ایرانی با تاسی به آن حضرت الگویی برای سایر زنان جهان هستند.
در پایان این آیین از زنان محجبه و نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان قصرشیرین با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
همچنین در گرامیداشت روز عفاف و حجاب ، همایش پیاده روی با حضور زنان ، از سرسرای غدیر تا مزار شهدای گمنام قصرشیرین برگزار شد که در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

خداوند حجاب را برای حفظ ارزش وجودی زنان آفرید

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.