معاون امور عمرانی استانداری گفت: روند لوله گذاری شبکه گاز در زاهدان باید تسریع یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،باقر کرد در جلسه شورای فنی استان که در استانداری برگزارشد، اظهارداشت:در سه ماهه اول امسال ۲۸کیلومتر لوله گذاری شبکه گاز در شهر زاهدان انجام و تعداد ۲۰۲علمک نیز نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت گاز موظف است عملیات ترمیم پس از لوله کذاری را انجام دهد، افزود: شرکت گاز باید بتواند در سه ماهه دوم امسال ۱۰۰کیلومتر شبکه گذاری کند تا بتواند به روال عادی در شبکه گذاری دست یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در این جلسه گفت: هم اکنون دو پیمانکار در شهر زاهدان به کار لوله گذاری گاز در شهر زاهدان مشغولند.

طهرانی افزود:در سه ماهه اول امسال مجوز‌های حفاری به شکل محدود صادر شده است و از شهرداری تقاضا داریم تا روند صدور مجوز‌ها را تسریع بخشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اجرای پروژه بدلیل شرایط موجود به حاشیه شهر هدایت شده است بیان کرد: در حال حاضر دو پیمانکار کار لوله و شبکه گذاری گاز را در شهر زاهدان برعهده دارند.

طهرانی با بیان اینکه در سال جاری مقرر شده ۱۳۵هزار مشترک گاز را تحت پوشش گاز خانگی قرار دهیم افزود: تا کنون ۱۰۰کیلومتر از خط لوله گذاری گاز انجام  شده است.

پربار شهردار زاهدان هم در این جلسه گفت:صدور مجوز خفاری و لوله گذاری سه فرآیند نهم در این بخش هستند و تا کنون  ۴۵درصد حفاری‌های انجام شده شرکت گاز در شهر زاهدان مرمت شده است.

پربار افزود:شرکت گاز باید مسیولیت روکش اسفالت را برعهده بگیرد و شهرداری هم موظف است کار مرمت و روکش آسفالت را پیگیری نماید.

وی تصریح کرد:شهرداری مانع اجرای فعالیت‌های شبکه گاز نیست و شرکت گاز موظف است پس از حفاری به آسفالت محل مربوطه اقدام کند، البته شرکت گاز برای احرای شبکه گاز در شهرک‌ها و معابر خاکی نیازی به مجوز حفاری ندارد.

انتهای پیام/پ

 

لوله گذاری شبکه گاز در شهر زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.