مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از آمادگی این مرکز برای پوشش جشن‌های مردمی «دهه کرامت» خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: برای پوشش جشن‌های مردمی دهه کرامت، مکاتبات لازم با نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان و ستاد جشن‌های مردمی «زیر سایه‌ی خورشید» انجام شده است.

معصومی فر افزود: معاونت‌های برنامه ساز این مرکز در «دهه کرامت» برنامه‌های زنده و تولیدی خود را با رویکرد این دهه و با همین موضوع پخش می‌کنند؛ که دراین زمینه برنامه‌های زنده سیما همچون «صبح بخیر قزوین»، «خانه ما»، «هم محلی» و برنامه‌های زنده‌ی صدا همچون «زندگی سلام»، «کلبه مهر»، «لحظه‌های آسمانی»، «دیماج» و «روشنا» با موضوع «دهه کرامت» از شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

وی افزود: خبر مرکز قزوین هم در سطح شهر قزوین و شهرستان‌های استان جشن‌های مردمی «دهه کرامت» و برنامه‌های این دهه را پوشش خواهد داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: این مرکز در برنامه‌های «دهه کرامت» توجه ویژه‌ای به گسترش شناخت و معرفت عمومی مخاطب به اهل بیت، آشنا سازی جامعه با فلسفه و اهمیت دهه کرامت و بررسی ابعاد مختلف زندگی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در بخش‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علمی دارد.

معصومی فر بیان داشت: در برنامه‌های «دهه کرامت» سعی می‌شود تا فضایی شاد و با نشاط برای مخاطبان فراهم شود؛ تا از برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین بیش از پیش بهره ببرند.

وی اظهار داشت: دعوت از هنرمندان، نویسندگان و مفاخر فرهنگی قزوین، توجه به جایگاه دختران در فرهنگ و جامعه ایرانی، معرفی زنان و دختران موفق، تبیین قدرت فرهنگی حضرت امام رضا علیه السلام و نقش ایشان در اعتلای فرهنگ ایرانیان و تبیین چارچوب‌های سبک زندگی دختر و زن مسلمان برای رسیدن به اهداف متعالی اسلام از مهمترین رویکرد‌های برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در «دهه کرامت» خواهد بود.

معصومی فر با اشاره به برنامه‌های تأمینی سیمای مرکز قزوین برای دهه کرامت گفت: پخش ۱۵ عنوان فیلم سینمایی، ۲۵ عنوان مستند، ۵۸ قسمت میان برنامه، ۱۷ قسمت نماهنگ و ۵ قسمت داستان کوتاه از جمله مهمترین برنامه‌های تأمینی پیش بینی شده سیمای مرکز قزوین برای این دهه است.

انتهای پیام/

برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.