صدراعظم نوری با بیان اینکه دختران برای بروز شایستگی خود نیاز به توجه برنامه ریزان دارند، گفت: از شهردار تهران می‌خواهم درصدی از مدیریت شهر را به آنان واگذار کند.

کاظمی///درصدی از مدیریت شهری به دختران واگذار شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران برای مردم ما موجب خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران منشأ عشق و محبت هستند، تصریح کرد: نیمی از جامعه ما را دختران تشکیل می‌دهند و امروز بیش از هر زمان آن‌ها نیازمند دیده شدن هستند.

صدراعظم نوری افزود: ما مفتخریم که از دختران تحصیلکرده در عرصه‌های علمی، ورزشی و سیاسی برخورداریم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دختران برای بروز شایستگی خود نیاز به توجه برنامه ریزان دارند، گفت: نوک برخی تهدایدات دختران جوان را نشانه گرفته و رفتارهای برخی رسانه‌ها در پویایی دختران اثر منفی می‌گذارد.

وی تصریح کرد: از شهردار تهران می‌خواهم از دختران حمایت و امکانات رشد آن‌ها را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم کند و در پارک‌ها، فضاهای مناسب و امنی را برای آ‌ن‌ها ایجاد و درصدی از مدیریت شهری را به آنان واگذار کند.

انتهای پیام/

لزوم بکارگیری زنان و دختران جوان در سیستم مدیریت شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار