مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان از اجرای طرح درجه بندی جایگاه های سوخت در اهواز از امروز، شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت االله نجفی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان با اشاره به اجرای طرح درجه بندی جایگاه های عرضه سوخت در محدوده عملیاتی این شرکت از امروز بیان داشت: در اجرای این طرح از مجموع 160 جایگاه سوخت فرآورده های نفتی و گاز سی ان جی، تعداد 94 جایگاه با درجه ممتاز، 20 جایگاه درجه یک و 15 جایگاه درجه 2 تقسیم بندی شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند طرح درجه بندی توسط کارشناسان واحدهای تخصصی از جمله؛ سامانه هوشمند، HSE (ایمنی)، خدمات مهندسی و بازرگانی منطقه صورت گرفت.

نجفی، ارتقاء کیفیت و کمیت، زیباسازی جایگاه ها و رضایتمندی مشتریان را از اهداف اجرای طرح درجه بندی جایگاه های سوخت عنوان کرد و اذعان داشت: این درجه بندری هم به سود جایگاه داران است که با ارتقاء درجه، از کارمزد بیش تری بهره مند می شوند و هم رفاه شهروندان و مشتریان را فراهم می نمایند.

این مقام مسئول در ادامه به رشد 5 درصدی کیفیت جایگاه های عرضه سوخت در محدوده عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی خوزستان (منطقه اهواز) در 3 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و اظهار کرد: با اجرای مرحله نخست درجه بندی جایگاه های عرضه سوخت و ایجاد رقابت سالم، در آینده شاهد ارتقاء کیفیت خدمات رسانی جایگاه های عرضه سوخت به مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

جایگاه های سوخت درجه بندی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.