نخستین یادواره شهدای عملیات لیله القدر در ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در یادواره شهدای عملیات لیله القدر در ارومیه که در محل سالن امام علی ع ارومیه برگزار شد با اشاره به این که اهل بیت عصمت و طهارت ع همواره بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید داشتند گفت: حضرت علی(ع) نیز در نهج البلاغه صفات ممتاز شهدا را بر می شمارند که همه این ویژگی ها نشان دهنده تقوا و جایگاه این بزرگواران در نزد خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: در برگزاری یادواره های شهدا الگو و سیره ما اهل بیت (ع) هستند و ما راه و روش این بزرگواران را ادامه می دهیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این مراسم با اشاره به جزئیات عملیات لیله القدر گفت: از جمله دستاوردهای منطقه ای این عملیات ایجاد امنیت پایدار و مردمی در شهرستان ارومیه بود که با همت رزمندگان اسلام صورت گرفت.

سردار جلالی با بیان این که یکی از مهمترین موضوعات عملیات لیله القدر پیچیدگی این عملبات از لحاظ امتزاج دشمنان با مردم و هم رنگ شدن با آنان بود افزود: الگوی دفاع سرزمینی ، پدافند داخلی سرزمینی، حمایت از مردم و بیرون کردن دشمنان از مهمترین شاخص های عملیات لیله القدر محسوب می شود.

آقای حضرت پور شهردار ارومیه نیز در این مراسم برگزاری یادواره شهدای عملیات لیله القدر را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی دانست.

عملیات لیله القدر در 19 رمضان سال 1363 شکل گرفت و مهمترین نتیجه آن آزادسازی مناطق مرزی شهرستان ارومیه از لوث وجود عوامل ضد انقلاب بود.

همچنین در ادامه این مراسم از رزمندگان و جانباران عملیات لیله القدر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری یادواره شهدا در ارومیه

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.