عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: استراتژی بهزیستی توسعه فعالیت ها و پیگیری اقدامات می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه سال گذشته غربالگری بینایی را ۱۰۰ درصد پوشش دادیم گفت: در غربالگری نوزادان کم شنوا و ناشنوا نیز پوشش ۹۸ درصدی داشتیم .

وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان بهزیستی به 102 هزار نفر خدمت ارائه کرده که بخشی به صورت عام و بخشی به صورت خاص تحت پوشش قرار گرفته‌اند افزود: 30 هزار نفر خدمت گیرنده مستمری بگیر و خدمات غیرمستمر داریم و استراتژی توسعه فعالیت‌ها و پیگیری اقدامات دنبال می‌شود که خدمات حمایتی و فعالیت‌های اجتماعی خوبی انجام شده است.

عرب‌نژاد اظهار داشت: اورژانس اجتماعی را در خراسان جنوبی دنبال می‌کنیم و در جهت شبانه روزی کردن اورژانس اجتماعی گام برمی‌داریم. 

وی بیان کرد: در توانمندی معتادان دوره‌های مهارت‌های زندگی برای 176 معتاد بهبود یافته دنبال شد و بهبودیافتگان به بانک‌های عامل معرفی شدند. 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر معلولین در سال گذشته و جشنواره هنرهای تجسمی خراسان جنوبی یادآور شد: این جشنواره ها زمینه آشنایی بیشتر سایر هموطنان با خراسان جنوبی، رونق اقتصادی بازار استان و افزایش توانایی معلولان را فراهم می کند .

انتهای پیام/ ط آ

پوشش ۱۰۰ درصد غربالگری بینایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.