معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد اقدامات ایمنی انجام شده درباره خط ۷ مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

نصب  ۱۴ هواکش در بخش میانی خط ۷به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم بازگشایی بخش میانی خط 7 مترو اظهار داشت: از مدیران قبلی خط 7 که در احداث این خط نقش داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم، اما خط 7 نواقصی در ایمنی داشت که بر عهده ما گذاشته شد و ما نیز آن را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از نواقص جدی خط ۷، موضوع سیگنالینگ بود، گفت: به زبان ساده قطارها برای حرکت باید کنترل شوند که موقعیت آنها توسط سیگنالینگ انجام می‌شود که اگر احیانا لازم باشد که قطارها کنترل شوند این اتفاق تنها با سیگنالینگ رخ می‌دهد و اگر سیگنالینگی وجود نداشته باشد در هر خط مترو تنها یک قطار، آن هم به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کند. همچنین 14 هواکش در این مسیر نصب شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در فاز اول پنج ایستگاه افتتاح شد اما در برنامه ریزی‌های انجام شده حد فاصل ایستگاه مهدیه با بسیج تا مهرماه ایمن سازی شده و قسمت شمالی خط 7 نیز از نواب تا میدان صنعت همزمان کار سیگنالینگ و ایمنی آن انجام می‌شود و سعی داریم حداقل با سه ایستگاه تا قبل از پایان سال به مدار بهره برداری برسانیم.

پورسیدآقایی افزود: آلودگی هوا و ترافیک دو چالش طاقت‌فرسای کلانشهر تهران است که با افتتاح این بخش از مترو بخشی از آن برطرف می‌شود. امیدواریم همزمان با خط 7، خط 6 نیز تا سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشم زاده
۲۱:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
موسسه سانتریفیوژ فن در سال ۱۳۵۵به عنوان بنیانگذار صنعت فن سازی در ایران و تنها تولید کننده در ایران نام گرفت و سپس درسال ۱۳۶۱اولین و تنها طراح و تولید کننده رطوبت ساز و ...
آخرین اخبار