پورسیدآقایی با اشاره به اینکه خط ۷ مترو ۲۲ ایستگاه خواهد داشت، گفت: در بعضی موارد مجبور شدیم بخش‌هایی از خط ۷ را تخریب و بازسازی مجدد کنیم.

بودجه لازم برای تکمیل خط ۷ متروی تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ و نقل ترافیک شهرداری تهران در بازدید امروز ( سه شنبه) از خط 7 مترو گفت: امروز از مترو بسیج تا میدان صنعت را بازدید کردیم. قبلاً 7 ایستگاه خط 7 مترو  راه‌اندازی شده بود، ولی کامل  نبود.

وی با بیان اینکه تکمیل این خط هزار و 700 میلیارد هزینه شده بود، گفت: در حال حاضر برای تکمیل خط 7 بیش از 2700 میلیارد تومان بودجه لازم است. در مرحله راه‌اندازی کمتر از 40 درصد هزینه شده بود و 60 درصد کار باقی است که امیدواریم با حمایت شهردار جدید کار انجام شود.

گفت: در خط هفت هواکش وجود نداشت؛ این در حالی است که این خط فاقد ایستگاه‌های میان تونلی بود و همچنین سیستم اطفای حریق نصب نشده بود.

پورسیدآقایی خاطر نشان کرد: خط 7 مترو که هر 35 دقیقه یک قطار ناایمن در آن تردد می کرد، تا پایان سال  به طور کامل ایمن می شود.

وی با اشاره به اینکه 5 کیلومتر از خط 7 تا هفته اول تیر ماه آماده بهره‌برداری می‌شود گفت: از این 5 ایستگاه، ایستگاه مهدیه با خط 3 دیگر مترو مشترک است. با راه‌اندازی مجدد این خط به مرور تا پایان سال ایمنی را به خط برمی‌گردانیم،  به نحوی که هر 10 دقیقه یک قطار در مسیر تردد کند.

وی با اشاره به اینکه این خط 22 ایستگاه خواهد داشت، گفت:  در بعضی موارد مجبور شدیم بخش‌هایی از خط 7 را تخریب و بازسازی مجدد کنیم. 

معاون شهردار تهران  در پایان اظهار داشت: ایستگاه هلال‌احمر در این مرحله افتتاح نمی‌شود، چرا که پله برقی آن را نصب نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار