چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر سیلوانا با قهرمانی نماینده گلستان در بخش آقایان و نماینده آذربایجان غربی در بخش بانوان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر ارومیه گرامیداشت شهید یاسین قنبری که از چهارشنبه گذشته در منطقه سیلوانای ارومیه شروع شده بود عصر دیروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در بخش مردان این مسابقات حسین عباسقلی زاده از استان گلستان به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا عمیدی و محمود شیرازی نیا هر دو از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز الهام مختاری از استان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت و نسیم ابراهیمی از کردستان به مقاوم دوم و سحر اولیایی از فارس مقام سوم را از آن خود کرد.

در چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر ارومیه ۲۰۰ ورزشکار ایرانی و خارجی در مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.

در حاشیه مسابقات رکورد مسافت پرواز ۱۷۶ کیلومتری پاراگلایدر از کوه خلیل محل برگزاری مسابقات تا جلفا توسط عرفان عطایی، پیام عطایی و سعید صنوبری سه خلبان شایسته حاضر در مسابقات به ثبت رسید.

در مراسم اختتامیه مسابقات عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مسابقات سال آینده پاراگلایدر ارومیه زیر نظر فدراسیون جهانی پاراگلایدر، در رده جهانی ثبت و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.