معاون امنیتی سیاسی استانداری آذربایجان غربی با اشاره ه این موضوع گفت:یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابفات در استان تقویت ورزش استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گروه مستقر در محل برگزاری مسابقات،  رادفر در نشست خبری که در حاشیه مسابقات بین المللی کاراته برگزار شد گفت:شناساندن استان و گسترش توانمندی های آن و گسترش جذب گردشگر از اهداف دیگر برگزاری مسابقات بین المللی در استان است.

وی افزود:مسابقات مچ اندازی ، کشتی کودکان ، تنیس خاکی ، دوومیدانی ، وزنه برداری ، پاراگلایدر بصورت ملی و بین المللی در ماههای آینده در استان ۀذربایجان غربی برگزار می شود.

چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در ابتدای این نشست گفت: ورزش یک صنعت است و در حال حاضر در حال گذر از روش سنتی به مدرنیته است.

وی افزود: ما باید بتوانیم در کنار برگزاری این مسابقات بتوانیم استان خود و جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان بشناسانیم و با این کار سهم کوچکی در گسترش جذب توریسم و گردشگر داشته باشیم.

سلیمی رئیس هیئت کاراته استان نیز از دیگر سخنرانان این نشست بود که با اشاره به این مسابقات گفت: این مسابقات که در حال برگزاری است در سال 2017 در سایت فدراسیون جهانی کاراته ثبت می شود و این یک امتیاز برای استان ما است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.