فرماندار خاش گفت: فرهنگ رانندگی درست همراه با احترام به حقوق سایر اقشار و رفع مشکلات ترافیکی با هدف نجات جان انسان‌ها باید در جامعه نهادینه شود.

فرهنگ احترام به حقوق انسان‌ها باید در جامعه نهادینه شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش  در نشست مشترک شورای ترافیک و تسهیلات سفر‌های خاش اظهار داشت: برنامه ریزی برای رفع مشکلات این حوزه و ارائه خدمات شایسته به شهروندان و مسافران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین اصلاح برخی از نقاط حادثه خیز با هدف آسان کردن تردد و برنامه ریزی برای فراهم کردن خدمات در تسهیلات سفر‌های تابستانی را خواستار شد.

فرماندار خاش تاکید کرد: تلاش برای حفظ جان شهروندان و پیشگیری از وارد شدن خسارت جانی به مردم از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است و متاسفانه این شهرستان سهم عمده‌ای در تلفات انسانی دارد.

یوسفی گفت: وجود برخی بخشنامه‌های غیر کارشناسی و نبود تعاملات گا‌ها خسارت آفرین بوده و به شهروندان و جامعه آسیب وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: اصناف و مالکان پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری و ... باید بتوانند پارکینگ در محیط فعالیت خود ایجاد کنند تا حق دیگران ضایع نشود.

فرماندار خاش گفت: فرهنگ رانندگی درست همراه با احترام به حقوق سایر اقشار و رفع مشکلات ترافیکی با هدف نجات جان انسان‌ها باید در جامعه نهادینه شود.

فرماندار خاش ضرورت رنگ آمیزی تابلو‌ها و علائم رانندگی، روکش آسفالت و لکه گیری و روشنایی معابر، رفع نقاط حادثه خیز در شهر و نقاط روستایی را خواستار شد.

انتهای پیام/ع

فرهنگ احترام به حقوق انسان‌ها  نهادینه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار