جنبش دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در حمایت از حریم خانواده و برخورد با برهم زنندگان آرامش اجتماعی بیانیه‌ای صادر کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جنبش دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در حمایت از حریم خانواده و برخورد با برهم زنندگان آرامش اجتماعی بیانیه‌ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: تاریخ، خود اقرار می‌کند که همواره مردم شریف ایران برخوردار از فرهنگ غنی و ارزشمندی بوده‌اند که به هنگام مواجهه با هر فرهنگ مهاجمی -با هر شکل و رنگ و لعابی – در زمانی که فرهنگ و آداب ارزش‌های این مردم مورد هجوم واقع شد، از هر جنس و شکلی که بود، آن را در درون فرهنگ ایرانی و اسلامی‌شان، هضم و تاریخ این سرزمین را در اوج غنا و تمدن بر صفحه روزگار ثبت کردند و در ادامه نیز چنین خواهد بود.

دانشجویان در ادامه این بیانیه ضمن مطالبه حفظ حرمت نام مقدس مادر و تقدس نهاد ارزشمند خانواده تصریح کرده‌اند: دانشجویان این سرزمین همواره معتقدند آنچه به عنوان کلید عزت ایران و ادامه‌ راه پرافتخار انقلاب اسلامی باید همواره بر آن تأکید گردد، اتحاد و انسجام بین آحاد مردم است و از همه‌ مسؤولان و صاحبان تریبون مطالبه دارد که با طرح مباحثی که بوی نفاق از آن به مشام می‌رسد سعی در ایجاد جبهه‌بندی میان مردم ایران و کسب پشتوانه مردمی برای خود و حزبشان در جهت نیل به اهداف سیاسی‌شان ننموده و با طرح بعضی ادعاهای مضحک، مردم شریف ایران را بر اساس شکل و ظاهر و سلایق مختلف، دسته‌بندی نکنند که این حرف‌های آغشته به نفاق، در نهایت فقط موجب حذف منافقین از صفحه سپید روزگار مردم ایران خواهد شد.

در این بیانیه‌ یادآور شده است: مردم ایران با فرهنگ غنی چند هزار ساله‌شان، خوب آموخته‌اند که آنچه موجب بقای پایدار خرده نظام‌ها و ارزش‌های اسلامی جامعه است حفظ حرمت مادر و زمینه‌سازی برای بقا و تعالی نهاد ارزشمند خانواده است. لذا مطالبه‌ جدی دانشجویان این سرزمین از همه‌ سازمان‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی مرتبط، از وزارت ارشاد و وزارت کشور تا ناجا و اصناف مختلف، تلاش جدی و قاطع برای حذف و برخورد با عناصری است که حرمت این نهاد مقدس را به چالش کشیده‌اند و با تفرقه‌افکنی، توزیع پوشاک نامناسب، سکوت در برابر تریبون‌های معاند و... موجب آزرده شدن خاطر این مردم شریف، شده‌اند.

جنبش دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در پایان این بیانیه تأکید کرده است: ما دانشجویان اصفهانی، به نمایندگی از همه‌ دانشجویان انقلابی این سرزمین و در کنار ملت بزرگ ایران اعلام می‌داریم، با هر رنگ و نژاد و سلیقه‌ای که باشیم، کمک به تقویت بنیان ارزشمند خانواده و حفظ حریم حیا و عفاف جامعه، مطالبه اصلی و جدی ما از دولت و مسؤولان و همراهی مردم عزیز بوده و هست و در این راه با هر گرایش فکری، سیاسی و اعتقادی که باشیم، تا همیشه آماده فداکاری و حضور در صحنه‌ایم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.