مشاور رئیس تیم فوتبال ترابوزان ترکیه ، درباره آخرین وضعیت انتقال مدافع جوان تیم ملی کشورمان به این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه در تلاش است سید مجید حسینی مدافع 22 سال تیم ملی کشورمان و باشگاه  استقلال تهران را به خدمت بگیرد .«اوزکان سومر» مشاور رئیس این باشگاه ترکیه ای درباره آخرین وضعیت این انتقال به سایت «هبر61 » گفت: "انتقال به مرحله امضا رسیده است، به نظر نمی رسد مشکلی وجود داشته باشد."
این سایت در ادامه می نویسد، انتظار می رود که مجید حسینی، فردا در ترابزون باشد، سومر نیز در این باره گفت:" آنها می آیند و ما احتمالا کار را در اینجا تمام خواهیم کرد. "
وی با اشاره به این که این بازیکن شرایط مدنظر ترابوزان را دارا است،افزود: "ما بازی های این  بازیکن را از نزدیک تماشا نکردیم. ما ویدیو هایی از بازی های او را دنبال کردیم. به نظر می رسد از نظر کادر فنی او بازیکن مناسبی است و بنابراین و تصمیم گرفتیم این بازیکن را جذب کنیم."
تیم فوتبال ترابوزان جهت کسب آمادگی برای فصل 2019-2018 در اسلوونی اردوی تدارکاتی بر پا کرده است.

اوزکان سومر با تاکید بر این که مطالعات و بررسی ها برای انتقال دیگر بازیکنان همچنان ادامه دارد، تصریح می کند که هیچ قرارداد دیگری هنوز نهایی نشده اما تماس ها ادامه دارد.


بیشتر بخوانید:

"ترابوزان اسپور" ترکیه به دنبال جذب پورعلی گنجی

پیشنهاد‌های خارجی برای شاگردان کی روش

زمانى: از عملكرد استقلال در نقل و انتقالات راضی نیستم



انتهای پیام/


مجید حسینی در یک قدمی ترابوزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار