مدافع تيم فوتبال استقلال براى حضور در اين تيم به تهران بازگشت.

منتظرى به تهران بازگشت/ جابر از ليست تركيه كنار رفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پژمان منتظرى مدافع تيم فوتبال استقلال كه پس از اتمام رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ به مدت ١٤ روز در حال استراحت بود در نهايت به تهران بازگشت.

منتظرى براى استراحت راهى قطر شده بود كه در اين مدت بحث هايى هم در مورد حضور او در يك تيم قطرى به گوش مى رسيد.

منتظری امروز براى ادامه همكارى با استقلال نشستى را با مديران باشگاه برگزار می کند تا وضعيت حضور او در جمع آبى ها و اردوى تركيه مشخص شود.

جابر از ليست تركيه كنار رفت

جابر انصارى كه از ابتداى نقل و انتقالات در ليست شفر جاى نداشت با حضور در تمرينات از استقلال جدا نشد و در تمام تمرينات آبى ها شركت كرد.

با اين وجود در حالى استقلالى ها امروز براى برگزارى اردو راهى تركيه مى شوند كه انصارى از ليست شفر خط خورده است و با تيم به تركيه نمى رود.

منتظرى و مجيد حسينى به اردوى تركيه نمى روند

منتظرى با توجه به قرارداد يك ساله اى كه با استقلال دارد در حال حاضر به دنبال مذاكره با آبى هاست تا شرايط فصل آتى خود را بررسى كند در همين راستا اين بازيكن امروز با اعضاى تيم به تركيه نمى رود و احتمال دارد در صورت توافق، جداگانه به اردو اضافه شود.

مجيد حسينى نيز تا به امروز خود را به تمرينات استقلال معرفى نكرده و به اردوى تركيه نمى رود تا تکليف نهايى اش مشخص شود. حسینی از تيم ترابوزان اسپور تركيه پيشنهاد دارد.

قائدى به تركيه مى رود

مهدى قائدى مهاجم جوان تيم فوتبال استقلال كه اين روزها در تيم اميد حضور دارد با اجازه از مسئولان اين تيم قرار است با آبى پوشان راهى تركيه شود تا در كنار هم تيمى هايش اردويى را برگزار كنند.

جبارى هم از اردوى تركيه باز ماند

پيش از اين اعلام شده بود مدد جبارى به دليل ممنوع الخروجى نمى تواند به سفر تركيه برود، اما طبق اعلام يكى از مديران استقلال وى مشكل ممنوع الخروجى ندارد و فقط به خاطر بيمارى يكى از اقوام نزديك از اين سفر بازمانده است.

بیشتر بخوانید:

فتاحی: دیگر درباره سوپرجام حرف نمی زنم/ استقلال باید زودتر به فکر برگزاری اردو در ترکیه می افتاد

صحبت‌های شفر درباره جدایی ابراهیمی از استقلال +فیلم

ابراهیمی به الاهلی قطر پیوست

قرارداد کریمی با استقلال مشروط شد

٥ مصدوم استقلال به تركيه نمى روند

شجاعيان ،محسن كريمى ،ميثم تيمورى و مرتضى آقاخان بازيكنانى هستند كه اين روزها دوران مصدوميت خود را پشت سر مى گذارند و از حضور در اردوى تركيه بازماندند.

همچنين امير حسين اسماعيل زاده هم در پيامى در صفحه اجتماعى خود اعلام كرده كه به دليل مصدوميت خفيف نمى تواند به اردوى تركيه برود.

حيدر على احمد زاده از پرواز تركيه باز ماند

حيدر على احمد زاده بازيكن جوان تيم فوتبال استقلال به دليل مشكل در گذرنامه نتوانست آبى ها را در اردوى تركيه همراهى كند.

٥ درصد در حساب بازيكنان استقلال

مديران استقلال امروز 5 در صد از مطالبات بازيكنان را به حساب هاى آنها واريز خواهد كرد.

اجاره و ماليات مربيان خارجى پرداخت شد

مسئولان باشگاه استقلال پيش از اردوى تركيه ماليات و اجاره مربيان خارجى تيم را پرداخت كردند تا آنها بدون مشكل راهى اردو شوند.

قائدى به دلیل مشکل گذرنامه به ترکیه نمى رود

در حالى که مهدى قائدى با اجازه مدیران تیم امید در نظر داشت امروز با استقلالى‌ها به ترکیه برود، اما مشکل گذرنامه او باعث شد او فردا به کاروان استقلال ملحق شود.

باقرى و قهر نیمه تمام با استقلال

در حالى که فرشید باقرى تا دیروز در نظر داشت از استقلال جدا شود و به پیشنهادات جدید خود فکر کند، اما وى با حضور در کاروان تیم و سفر به ترکیه به شایعه قهر خود پایان داد.

مطالبات حسینى پرداخت شد

مدیران باشگاه استقلال مطالبات فصول گذشته مجید حسینى را پرداخت کردند تا بدین ترتیب او را از رفتن به باشگاه ترکیه ای منصرف کنند.

این اتفاق در حالى رخ داده که حسینى با ترابوزان اسپور ترکیه به توافق رسیده و مدیران استقلال در نظر دارند اجازه نهایى را براى پیوستن این بازیکن به این باشگاه بدهند.

مربیان استقلال از پرواز جاماندند

مربیان تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل خروج از کشور نمى توانند با استقلالى‌ها راهى اردوى ترکیه شوند.

شفر، ساشا و کولى پس از رفع مشکل فردا به اردوى آبى‌ها اضافه مى شوند.

وزارت ورزش و جوانان به داد استقلال رسید

در حالى که تعدادى از بازیکنان، شفر و دستیاران سرمربى آلمانى ممنوع الخروج بودند، با پیگیرى مدیران استقلال و کمک وزارت ورزش و جوانان آن‌ها راهى ترکیه مى شوند.

همچنین قائدى، محمدى مهر و سهرابیان هم با حل مشکل خروجى به ترکیه مى روند.

کاروان تیم فوتبال استقلال پس از رفع ممنوع الخروجى برخى از بازیکنان و مربیان تیم ساعت ۵:۱۶ راهى ترکیه شدند.

گزینه مد نظر استقلال تست پزشکى داد

على کریمى بازیکن مد نظر استقلالى‌ها که شب گذشته براى حضور در جمع آبى‌ها جلسه‌ای را با افتخارى و توفیقى برگزار کرد، با حضور در ایفمارک تست پزشکى داد.

تست پزشکى این بازیکن باید مورد تایید نوروزى پزشک استقلال نیز قرار بگیرد تا عقد قرارداد انجام شود.

حضور حسینى در دفتر باشگاه استقلال

مجید حسینى مدافع استقلال که در تیررس باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه قرار دارد براى دریافت رضایت نامه نشستى را با افتخارى برگزار کرد و در همین راستا مدیر عامل استقلال با جدایى او مخالفت کرد.

استقلالى ها وارد تركيه شدند

كاروان تيم فوتبال استقلال كه براى برپايى اردويى ١٠ روزه راهى تركيه شده ساعت٢٠:٥٥ پيش وارد استانبول شد اردوى آبى ها در كارتپه گرين پارك تركيه برگزار مى شود.

چشمى در قطر رويت شد

بازيكن ملى پوش تيم فوتبال استقلال اين روزها در قطر رويت شده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار