فرماندار سرخه گفت : روستائیان یک‌سوم ‌جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند که بادریافت تسهیلات می‌توانند ضمن ایجاد اشتغال پایدار، در رونق اقتصادی منطقه تأثیرگذار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌محمد مؤیدی زاده فرماندار سرخه گفت : امروز با شناخت کامل از وضعیت اقتصادی پیش رو کشور، اتخاذ راهکار مناسب در راستای مقابله با تنش‌های اقتصادی ایجادشده از سوی دشمنان و همراهی، همدلی و وحدت مردم، می‌توان از این برهه نیز به‌سلامت عبور کرد.

وی از نسبت تراکم جمعیتی ۶۴ درصد شهری به ۳۴ درصد روستایی در سطح سرخه یادکرد و افزود: روستائیان یک‌سوم ‌جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند که با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در این قشر، تدوین طرح‌های اشتغال‌زایی موفق و همچنین تسهیل در دریافت تسهیلات می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال پایدار، در رونق اقتصادی منطقه تأثیرگذار باشد.

مؤیدی زاده تصریح کرد : تحولات اخیر در حوزه برجام و اعمال تحریم‌های جدید و همچنین تلاش دشمنان در راستای ایجاد رکود اقتصادی و توقف تولید در کشور  از برنامه های دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی است . حمایت از کالا و کارگر ایرانی در راستای رونق تولید داخلی و همچنین توجه به ظرفیت‌های جوانان و نخبگان، یکی از مؤثرترین راهکارها برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور است که تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی می‌تواند در توسعه اشتغال پایدار در حوزه‌های مختلف نقش تأثیرگذاری ایفا کند.

انتهای پیام / گ

سهم سرخه از اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی ۴۴ میلیارد ریال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.