امام جمعه ساوه گفت: امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران ساوه با خانواده شهیدان فریدون راحتی و محمد فردلو دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این دیدار‌ها ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثار و فداکاری والدین آنان، گفت: امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان در دوران در عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی افزود: این بازدید‌ها فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های شهداست و برای جامعه نیز این پیام را دارد که راه آن‌ها همچنان تداوم دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس روایات دینی، زیارت قبور شهدا ثوابی معادل انجام حج عمره همراه با پیامبر اسلام (ص) را دارد و همه موظفند شهدا و خانواده‌های آنان را تکریم کنند.

جانبازان و ایثارگران سربازان سرافراز و عزیز ملت ایران

بهاروند فرماندار ساوه هم با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس کار بزرگی انجام دادند، گفت: امروز جانبازان و ایثارگران سربازان سرافراز و عزیز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و از سرمایه‌های جمهوری اسلامی هستند.

بهاروند با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت فداکاری و دلاورمردی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، افزود: تکریم این عزیزان و توجه به آنان به ویژه جانبازان وظیفه ماست و هر چه در این مسیر تلاش کنیم در حقیقت در برابر کار بزرگ آن‌ها هیچ کاری نکرده ایم.

وی اضافه کرد:استقلال و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری مردانی است که بی ادعا و بی تکلف همه هستی خود را برای حراست از این انقلاب و کشور فدا کردندو با ایستادگی و فداکاری موجب پیروزی و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی شدند.

در ادامه این دیدار‌ها مسئولان شهرستان ساوه در غالب شورای امر به معروف و نهی از منکر از اداره ورزش و جوانان این شهر بازدید کردند و در جریان برگزاری جلسات و روند اجرای این فریضه الهی و آن قرار گرفتند.

امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

انتهای پیام/ج

برچسب ها: شهدا ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.