فرماندار اندیمشک از بهره مندی روستاهای این شهرستان از خدمات اینترنت و تلفن همراه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با اشاره به تلاش و برنامه ریزی های انجام شده به منظور کاهش مشکلات مناطق روستایی گفت: ۱۰۰ پروژه در حوزه عشایر اندیمشک در حال انجام است و بخشی نیز تکمیل شده اند و در روستاهای فاقد دهیاری نیز پیگیری مختلف و گسترده‌ای به منظور توسعه خدمات، تامین نیازها و رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ روستای شهرستان اندیمشک در مناطق محروم از خدمات تلفن همراه بهره‌ مند شده‌ اند تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ روستای دیگر در این شهرستان از خدمات اینترنت و تلفن همراه بهره‌مند خواهند شد.

جهانگیری اجرای طرح‌ها در حوزه مخابرات، تامین آب شرب مورد نیاز و بهسازی راه‌های عشایری را سبب تحقق رضایتمندی شهروندان و توسعه خدمات در مناطق روستایی و عشایری شهرستان عنوان کرد.

فرماندار اندیمشک توجه به نیازهای روستائیان و عشایر را امری مهم عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی کارگاه بزرگ قالی‌ بافی با هدف رونق اقتصادی و احیای هنر فرش ‌بافی در شهرستان با مشارکت بنیاد برکت و تعاون روستایی در حال انجام است.

این مقام مسئول افزود: با راه اندازی و بهره برداری از این کارگاه زمینه اشتغال ۴۰۰ بانوی هنرمند به صورت مستقیم در اندیمشک فراهم شده و گامی موثر در زمینه رونق اقتصادی خانوارها در مناطق شهرستان برداشته خواهد شد.

پیمان جهانگیری اشتغال بانوان سرپرست خانواده و کم‌ بضاعت را اولویت راه اندازی این کارگاه ذکر کرد و اظهار داشت: تا پایان نیمه ابتدایی سال با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه کار عملیات عمرانی کارگاه بزرگ فرش‌بافی به پایان می رسد.

وی یکی از مزیت‌های ایجاد کارگاه فرش‌بافی آموزش دیگر بانوان، ایجاد امکان صادرات فرش دست‌بافت و ایجاد زمینه صادرات و عرضه آن برای دیگر بانوان و شهروندان در فضای به‌وجود آمده دانست.

انتهای پیام/گ

روستاییان از خدمات اینترنت بهره مند می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.