ستاره تیم چلسی گفت: پوشیدن لباس تیم رئال مادرید برای هر بازیکنی اتفاق خاصی است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آ.اس؛ کاپیتان تیم ملی بلژیک درمورد احتمال پیوستنش به رئال مادرید گفت: پوشیدن پیراهن سفید رئال مادرید برای هر بازیکنی می تواند اتفاق خاصی باشد، با این حال من الان بازیکن چلسی هستم و از بازی کردن در این تیم خوشحالم و هیچ مشکلی با این تیم ندارم. فعلا پیشنهاد رسمی از تیم رئال نداشته ام. مانعی برای ماندم در تیم چلسی وجود ندارد و شرایطم در این تیم بسیار خوب است.

او در مورد زیدان گفت: زیدان مربی بزرگی است، ولی پوشیدن پیراهن رئال مادرید چه با زیدان و چه بدون زیدان رویای هر بازیکنی می تواند باشد.

کاپیتان تیم ملی بلژیک در مورد احتمال برنده شدن توپ طلا گفت: فکر نمی کنم این اتفاق برایم بیافتد. توپ طلا به نام مسی و رونالدو نوشته شده است و احتمال اینکه فرد دیگری این عنوان را نصیب خود کند بسیار کم است.

او افزود: فرانک ریبری با تیم بایرن مونیخ توانست همه ی جام ها را بگیرد ولی توپ طلایی به او ندادند.

بیشتر بخوانید:

هازارد جانشین نیمار در رئال می شود

لیست تیم ملی بلژیک برای جام جهانی روسیه اعلام شد

گفتنی است؛ ادن هازارد ستاره تیم چلسی که در چند فصل اخیر بازیکن کلیدی این تیم بوده و در جام جهانی 2018 عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده حال با جدا شدن کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی ها احتمال پیوستنش به مادرید افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات هازارد در مورد پیوستنش به رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار