مدیر کل غله استان کرمان گفت :با رفع مشکلات تملک سیلوی ۵۰ هزارتنی سیرجان فازعملیات اجرایی تخلیه و بارگیری سیلودر تیرماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید نژاد بیگلری ،مدیر کل غله استان کرمان امروز در بازدید از سیلوی ۵۰ هزارتنی شهید محمد علی الله دادی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با اعلام این خبر گفت: این سیلو نقش مهمی در کیفیت و کمیت نان در استان کرمان دارد و در راستای طرح جامع نان سالم از ظرفیت و موقعیت این سیلو استفاده می‌کنیم.
 

مجید نژاد بیگلری افزود: به دلیل بدهی زمین این سیلو به سازمان عمران کرمان نتوانستیم از این سیلو که نقش آفرین در کمیت و کیفیت آرد است استفاده کنیم و امروزه که این اعتبار تامین و بدهی پرداخت شد در دهه سوم تیرماه جاری گندم مورد نیاز از خوزستان و گلستان تهیه و عملا تخلیه و بارگیری از این سیلوی مهم استان آغاز می‌شود.

در این بازدید زهرا موسی پور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان هم گفت: ما در راستای ارزیابی و پایش نحوه اقدام دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اسناد امنیت غذایی  ،روند آمادگی و تخلیه گندم را در سیلوی سیرجان داشتیم.

وی افزود: امتیاز بندی نانوایی‌ها با عنوان طلایی نقره‌ای و برنزی را یک اطمینان و ایمنی از سوی مردم و مصرف کننده عنوان کرد که حداقل‌ها در این حوزه رعایت شده و نانوایی‌ها توانستند نشانه‌های مختلف را دریافت کنند.

 موسی پور گفت: ما کار ارزیابی در واقع عملکرد اجرایی دستگاه‌های استان را در راستای اجرای اسناد هفتگانه امنیت غذایی برای تمامی شهرستان‌های استان و در زمینه همه اسناد دنبال خواهیم کرد تا این اقدام ارزشمندی که در استان کرمان آغاز شده به نتیجه خود برسد که در واقع رضایت مردم و سلامت جامعه است.

انتهای پیام/ی

سیلوی سیرجان فعال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار