مدیرفناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان کرمان گفت :خشکسالی و عدم افزایش قیمت گندم باعث کاهش درآمد کشاورزان و عدم تمایل آن‌ها به سرمایه گذاری و فعالیت دراین بخش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: جلسه کمیته برداشت این شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، معاون فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، رئیس اداره توسعه فناوری‌های مکانیزه استان، رئیس تعاونی روستایی استان، کارشناسان زراعت استان و کارشناسان ستاد تولیدات گیاهی در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار این شهرستان مطالبی پیرامون فعالیت سیلو و مراکز خرید درایام برداشت حتی المقدور در زمان پیک برداشت و تحویل گندم بصورت شبانه روزی، کنترل ریزش کمباین‌ها توسط تیم فنی جهادکشاورزی، همکاری و هماهنگی پلیس راه در زمان جابجایی کمباین ها، تامین بموقع سوخت مورد نیاز ماشین آلات برداشت و کامیون‌های حمل گندم از مزرعه تا مراکز خرید و سیلو مطرح و از مدیریت و کارشناسان و کارکنان جهادکشاورزی که همواره در کنار کشاورزان در امر تولید تلاش می‌نمایند، تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه جلسه امیری مدیرجهادکشاورزی شهرستان ارزوئیه گزارشی از میزان کشت گندم، کلزا و اقدامات انجام شده در سال زراعی از قبیل: توزیع بذر، مبارزه با آفات و ... ارائه و خواستار همکاری با کشاورزان در ایام برداشت و تحویل گندم حتی المقدور در طول شبانه روز توسط مراکز خرید، تامین سوخت ماشین آلات برداشت و حمل و نقل و همکاری پلیس راه و فرماندهی انتظامی و ... شد.

لحسایی مدیرفناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان به مشکلات کشاورزان اشاره و عنوان نمود خشکسالی و عدم افزایش قیمت گندم باعث کاهش درآمد کشاورزان و عدم تمایل آن‌ها به سرمایه گذاری و فعالیت دراین بخش را به دنبال داشته و بایستی گامی جهت کمک به کشاورزان از قبیل: تحویل بموقع محصول و تامین ماشین آلات برداشت، تامین سوخت، کنترل ریزش و پایین آوردن ضایعات محصول برداشته شود.

انتهای پیام/ی

جلسه کمیته برداشت شهرستان ارزوئیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
دربخش کشاورزی ودامداری استان کرمان بیشتر اتباع خارجی مشغول فعالیت هستند (کارگری) اگر ساماندهی نشوند به جرم و جنایت روی می آورند
آخرین اخبار