سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از آغاز اجرای طرح گلکاری تابستانه پارک‌ها و میادین سطح شهر خبر داد و گفت: در این طرح پارک‌ها و میادین با۲۵ هزار جعبه گل و ۱۰ هزار گلدان آراسته می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: هر ساله با توجه به تغییر فصل‌ها و وضعیت آب و هوایی عملیات گلکاری در سه مرحله بهاره، تابستانه و پاییزه در سطح شهر اجرا می‌شود.
 شرمین شریفی اظهار داشت: با توجه به شروع فصل تابستان و اهمیت کاشت گل‌های فصلی برای زیباسازی منظر شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان این سازمان با همکاری واحد‌های فضای سبز مناطق چهارگانه اقدام به گلکاری تابستانه می‌نماید.
 وی از آغاز اجرای طرح گلکاری تابستانه پارک‌ها و میادین سطح شهر خبر داد و گفت: امسال در طرح گل کاری تابستانه ۲۵ هزار جعبه گل و ۱۰ هزار گلدان کاشت می‌شود.
 شریفی اعلام کرد: در گلکاری تابستانه با توجه به شرایط آب و هوایی از گل‌های اطلسی، جعفری، گل ناز، آهار، پریوش، تاج خروس، رعنا زیبا و گازانیا که سطح مقاومت بالایی در برابر گرما دارند؛ استفاده می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد: عملیات کاشت گل در سطح بوستانها، میادین، لچکی‌ها و بلوار‌های اصلی شهر توسط واحد فضای سبز مناطق در حال انجام است.
انتهای پیام/م

پارک‌ها و میادین سنندج گلکاری می‌شوند

برچسب ها: شهرداری ، عکس طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.