معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: میادین و پارک‌های سطح شهر با 39 هزار جعبه گل آراسته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آرش رخزادی گفت:به منظور طراوت بخشیدن به محیط شهری و زیباسازی پارک‌ها و میادین سطح شهر هر ساله شهرداری در چندین نوبت عملیات گلکاری را در سطح شهر اجرا می‌کند.

وی افزود: گلکاری پارک‌ها و میادین در سه نوبت بهاره، تابستانه و پاییز و گاهی هم بر اساس میزان مقاومت آنها در برابر سرما و گرما انتخاب خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح گلکاری تابستانه پارک‌ها و میادین سطح شهر خبر داد و گفت: امسال در طرح گلکاری تابستانه پارک‌های سطح شهر با 39 هزار جعبه گل آراسته می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح گلکاری تابستانه از گل‌هایی نظیر اطلسی، جعفری، آهار، گل ناز، قرنفل، رعنا زیبا و گازانیا که در برابر گرما مقاومت زیادی دارند استفاده می‌شوند.

رخزادی گفت: هشت هزار جعبه برای گلکاری پارک‌های سطح منطقه، 12 هزار جعبه گل برای گلکاری میادین و پارک‌های منطقه دو، 12 هزار جعبه گل در سطح منطقه سه، 6 هزار جعبه گل برای پارک‌های بهاران و سه هزار جعبه گل هم برای گلکاری پارک جنگلی آبیدر در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: امسال با تجهیز گلخانه سازمان پارک‌های هیج هزینه‌ای برای خرید گل پرداخته نشده و تمامی این 39 هزار جعبه گل از تولیدات گلخانه سازمان پارک‌ها است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ازشهروندان خواست  تا در راستای حفظ زیبایی سیما و منظر شهری،حفظ و نگهداری از این گلها همکاری لازم را با کارکنان فضای سبز این شهرداری داشته باشند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.