مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: عادت دادن مردم به مصرف کالای فرهنگی-ایرانی می‌تواند روح و روان جامعه را تلطیف کند ولی متاسفانه بیشترین مصرف کالا‌های غیر ایرانی در حوزه فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد گفت:عادت دادن مردم به مصرف کالای فرهنگی-ایرانی می‌تواند روح و روان جامعه را تلطیف کند و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نفش جدی ایفاء نماید.

وی افزود: متاسفانه بیشترین مصرف کالا‌های غیر ایرانی در حوزه فرهنگ و هنر است.

جوادیان زاده خواهان طراحی نشان و برند فرهنگی در تمامی شهرستان‌های استان یزد شد و گفت: فرهنگ باید محورشهر‌های ما را تشکیل دهد.

مجید جوادیان زاده با اشاره به برنامه این اداره کل در طراحی و نشان فرهنگی، هدف از این طرح را خوشامدگویی دوباره ورود فرهنگ به شهر‌ها عنوان کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به برخی قحطی‌های فرهنگی در شهرها، اظهار داشت: انبوه نشینی، حاشیه نشینی و از همه مهمترمادی گرایی که درشهر‌ها دیده می‌شود نشان از برخی قحطی‌های فرهنگی است.

به گفته وی انبوه نشینی باعث ایجاد شهر‌های بی هویت در سطح جامعه شده است و برخی حاشیه‌ها نیز برمتن غلبه کرده است.
جوادیان زاده در عین حال تاکید کردکه درگذشته فرهنگ و هنر و ازهمه مهمتر معنویت در جامعه می‌بالید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد:وظیفه داریم روح و روان جامعه را تلطیف کنیم.

انتهای پیام/ص

صحبت های جوادیان زاده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار