مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از فعالیت 70 بوستان کودک و نوجوان در این استان خبر داد.

فعاليت 70 بوستان کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  به اجرای برنامه‌های متنوع در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت سازمان در دو بخش برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: توجه به اوقات فراغت و تفریح از ضرورت‌های زندگی بشر است که در حوزه‌های اجتماعی بسیار حائر اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی در دو بخش سالانه و تابستان برگزار می‌شود،اظهار داشت: بخش سالانه این برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلف از جمله هیأت‌ها، مساجد، کانون‌های فرهنگی قرآنی است.

دشتکی با اشاره به اینکه بخش سالانه برنامه‌های اوقات و فراغت 200 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد، ادامه داد: اوج برنامه‌های اوقات و فراغت تبلیغات اسلامی در تابستان است.

وی به فعالیت 70 بوستان کودکان و نوجوانان و 52 پایگاه نخبگان و جوانان در تابستان امسال،اشاره کرد و افزود:در 150 منطقه استان برنامه‌های فراغتی توسط روحانیون برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از فعالیت 286 مرکز با محوریت اوقات و فراغت در استان خبر داد و افزود: تابستان امسال 3 هزار اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

فعالیت 52 پایگاه نخبگان و جوانان در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.