معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از 240 پایگاه تخصصی غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعالیت می کنند.

فعالیت 241 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال ۲۴۱ پایگاه تخصصی غنی‌سازی اوقات فراغت فعال است.

وی اظهار داشت: این پایگاه ها شامل دارالقرآن‌ها، کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی، سالن‌های ورزشی، سازمان دانش آموزی، اردوگاه‌ها و تعدادی از مدارس هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان این که یکی از موضوعاتی که با آن توجه شده مربوط به زیارت‌اولی‌ها و اردو‌های تفریحی است یادآور شد: بخشی از اردوها شرکت در مسابقات قرآنی، اردوهای بنیاد علوی و مسابقات فرهنگی، هنری است.

وی بخش هنری را 72 کد رشته و گرایش در سطح کانون‌ها ذکر کرد و افزود: در بخش ورزشی رشته‌های فوتسال، والیبال، بدمیتون و شطرنج با اقبال زیادی در بین دانش‌آموزان برخوردار است.

آقا یوسفی با بیان این که ثبت‌نام در پایگاه‌های اوقات فراغت از هفته نخست تیر ماه آغاز و تا دهم همان ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت به مدت 2ماه با محوریت مهارت‌آموزی، اشتغال و کارآفرینی در طول تابستان فعال است.

انتهای پیام/ ش

فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.