رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: طرح نشاط معنوی در ۲ بقعه شاخص این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی قبادی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد به اجرای طرح نشاط معنوی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های مهم فرهنگی اوقاف در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در فصل تابستان در بقاع متبرکه شاخص کشور اجرا می شود.

وی زمینه سازی حضور نوجوانان در جوار آستان مقدس امامزادگان را از اهداف این طرح عنوان کرد و بیان کرد: سوق دادن قشر نوجوان به مسائل دینی و قرآنی نیز در این طرح دنبال می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه بخش اعظمی از امکانات امامزادگان در راستای ارتقاء آموزه های دینی مورداستفاده قرار می گیرد، ادامه داد: این طرح از ۱۵ تیر در سطح ۲ امام زاده اسدآباد اجرا می شود.

قبادی عنوان کرد: بقاع متبرکه طبق فرامین مقام معظم رهبری باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند که در این زمینه  ۲ پایگاه تابستانی در امامزاده احمد(ع) محله سیدان و عبدالله(ع) شهر اسدآباد تشکیل خواهد شد و با برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری و مذهبی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: در این طرح کلاس های آموزشی، قرآن کریم، احکام، سرگرمی و مسابقه ‌در غالب کارگاه های آموزشی  برگزار و در پایان این طرح هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان کلاس های مختلف اهدا می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد ضمن اشاره به این نکته که طرح نشاط معنوی با محوریت فعالیت های تبلیغی مبلغین روحانی انجام می شود، اضافه کرد: در  مدت زمان برگزاری ویژه برنامه نشاط معنوی ۴ مبلغ روحانی به فعالیت های تبلیغی و عقیدتی خواهد پرداخت و دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با بهره‌گیری از دوره‌های آموزشی که به صورت تفکیک شده برگزار می‌شود در  کلاس ها شرکت می‌کنند.

قبادی در پایان ادامه داد: کلاسهای قرآنی در رشته های روخوانی و روان خوانی و حفظ، خط و نقاشی برای دو مقطع سنی ابتدایی، راهنمایی و همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی با برنامه های متنوع در این مراکز آموزشی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری طرح نشاط معنوی در ۲ بقعه متبرکه

 

برچسب ها: اوقات فراغت ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.