حجه الاسلام والمسلمین محمد صدوقی گفت: جدا از مراسم‌های سنتی که برای سالیاد آن بزرگواربرگزار می‌شد، سعی کردیم یک اتفاق فرهنگی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجه الاسلام والمسلمین محمد صدوقی یادگار سومین شهید محراب با اشاره به حمایت خانه فرهنگ صدوقی از برگزاری کتاب سال یزد، گفت: با درگذشت پدر بزرگوارم (آشیخ محمد علی صدوقی) جدا از مراسم‌های سنتی که برای سالیاد آن بزرگواربرگزار می‌شد و همچنین بمناسبت ایام شهادت آیت الله صدوقی در تیرماه سعی کردیم یک اتفاق فرهنگی را رقم بزنیم.

وی با تقدیر از همکاری موثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در برگزاری رویداد دومین دوره کتاب سال یزد، اظهار امیدواری کرد که دوره‌های بعدی این رویداد مهم فرهنگی با شکوه‌تر و روبه رشدتر از دوره‌های آن برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت:به سمت جامعه پویا رفتن، پرسشگری را طلب می‌کند که جامعه پرسشگر با دنبال کتاب رفتن محقق می‌شود.

یادگارسومین شهید محراب با بیان اینکه جامعه دانامحور با محوریت کتاب انس دارد، تصریح کرد:متاسفانه جامعه ما یک جامعه بی پرسش است.

حجه الاسلام والمسلمین صدوقی تاکید کرد که تا دغدغه و سوال برایمان پیش نیاید سراغ کتاب نمی‌رویم و برای همین جامعه بی پرسش یک جامعه کتابخوان نمی‌شود.

انتهای پیام/ص

دومین دوره کتاب سال یزد به کار خود پایان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.