معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: موضوعات طرح دوفوریتی مطرح شده از جانب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع نوسانات قیمت در بازار ارز، در جلسه عالی اقتصادی سران سه قوه در حال بحث و بررسی است

بررسی طرح دو فوریتی ارز در جلسه عالی اقتصادیبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طرحی که این روز‌ها با موضوع نوسانات نرخ ارز در مجلس عنوان می‌شود با سیاست‌های دولت در این زمینه تداخلی ندارد، افزود: در روز‌های گذشته و امروز نیز جلسه‌ای با حضور نمایندگان با موضوع ارز تشکیل شد که البته نمایندگانی نیز از دولت در جلسات گذشته آن حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه پیش نویس این طرح با ۲۴ ماده آماده شده است گفت: در این طرح کارشناسی‌های لازم انجام و تکالیف دستگاه‌های مختلف و متعدد در آن مشخص شده است.

امیری با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نباید طرحی را شتابزده و بدون کارشناسی انجام دهیم ادامه داد: دولت در این طرح دارای برنامه مشخصی است و مفاد آن در جلسه شورای عالی اقتصاد که با حضور رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه تشکیل می‌شود در حال بررسی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دغدغه نمایندگان در خانه ملت که به تهیه این طرح منجر شده در شورای عالی اقتصاد سران سه قوه قابل پیگیری، سازماندهی و ساماندهی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.