مرتضی پورعلی گنجی در مراسم استقبالش در بابل، در مورد حاشیه به وجود آمده در بازی با پرتغال سخن گفت و مکالماتش با رونالدو را بازگو کرد.

پورعلی گنجی: به رونالدو گفتم من واقعا دوست دارم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که در جام جهانی 2018 روسیه در گروهی قدرتمند قرار گرفته بود، در دوبازی آغازین خود بازی قابل قبولی ارائه کرد اما برای صعود به پیروزی مقابل پرتغال (قهرمان اروپا) نیاز داشت.

تیم ملی ایران که در بازی آخر خود برای صعود مقابل تیم پرتغال در میدان حاضر شد، با نتیجه مساوی 1-1 به بازی خاتمه داد و از صعود بازماند. این بازی حواشی بسیاری نیز داشت؛ ضربه آرنج رونالدو به صورت مرتضی پورعلی گنجی از جمله این حواشی بود که داور رونالدو را تنها با کارت زرد جریمه کرد.

تیم ملی کشورمان که پس از ناکامی از صعود به ایران بازگشتند، با حضور در زادگاه خود مورد استقبال قرار گرفتند. مرتضی پورعلی گنجی در مراسم استقبالش در بابل، در مورد حاشیه به وجود آمده در بازی با پرتغال سخن گفت و مکالماتش با رونالدو را بازگو کرد. در ادامه می توانید ویدئویی از این حاشیه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ایران
۱۹:۱۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
واقعا هم رونالدو قابل ستایشه !
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار تیم ملی
۱۳:۱۶ ۱۴ تير ۱۳۹۷
یعنی چی؟!!!! اومد با قلدری تمام با آرنج زد تو صورتت بعد هم با پر رویی میزد زیرش، بجای اینکه جلوش به ایستی با خفت بهش گفتی من عاشقت هستم !!!! با این کار به رونالدو این پیام رو دادی که ایستادن کنار رونالدو آرزوی بازیکنان تیم ملی ایران هست و اون حق داره هر طور دلش میخواد با شما رفتار کنه. واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۴ تير ۱۳۹۷
اقا اشتباه کردی . سرت را بگیر بالا و بگو هرچه داور گفت . اگر بچه های ایران به خود باوری برسند رونالدو کیلویی چنده ؟ نماینده های ملت بزرگ ایران در میادین باید در شان ملت ایران عمل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۴ تير ۱۳۹۷
باید مفسدان اقتصادی مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۰:۴۷ ۱۴ تير ۱۳۹۷
اگر مقامات با اختلاس گراها دزدها قاچاقچیان چک بی محل صادر کنندگان مقابله کنند چه میشود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۷
دوست گرامی درمیدان نبرد نمی بایست این حرف که نشانه ی احساس حقارت شماست به آقای رونالدو بگی شما نماینده یک ملت بزرگ بودی تو می توانستی در یک وقت خصوصی این حرف رابه او بگی بپذیر که صدرصد اشتباه کردی وخواهشا از ملت بزرگ ایران به خاطراین اشتباه معذرت خواهی کن