نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:شعار‌های برجسته و بنیادین انقلاب اسلامی را باید بازخوانی و مرور کرد تا ببینیم امروز چه جایگاهی نسبت به این شعار‌ها داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایمان، وحدت، رهبری، عدالت خواهی و استکبار ستیزی را از مهمترین خواسته مردم و شعار برجسته انقلاب است .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: اوایل انقلاب برخی گفتند انقلاب فقط متعلق به کشور خودمان است، اما امام (ره) در مقابل چنین سخنی فرمودند که «انقلاب را به همه جهان صادر خواهیم کرد» و با این کلام محکم به مستضعفان عالم روحیه بخشیدند.

امام جمعه قزوین حمایت از کوخ نشینان را از آرمان‌های مهم انقلاب دانست وگفت: نباید مسیر کشور به سمتی برود که کاخ نشینی ارزش به حساب آید و کوخ نشینان هیچ آینده‌ای را برای خود متصور نباشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه انقلاب نباید به دست نامحرمان بیافتد، اظهار کرد: نامحرمان کسانی هستند که با حیله، نیرنگ، تخلف و چاپلوسی تلاش می‌کنند خود را به جایگاهی برسانند و باید دست انقلاب به صورت چنین نامحرمانی سیلی بزند.

وی اضافه کرد: شعار «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» از شعار‌های اساسی و محکمات انقلاب است و هیچگاه تغییر پیدا نخواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه امیدآفرینی در جامعه را ضروری دانست و گفت: در چهل سال گذشته کشور در بسیاری از حوزه‌ها متحول شده است و جایگاه بالایی دارد و همه باید در زمینه امیدآفرینی حرکت کنیم.

استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: دستاورد‌ها و خدمات انقلاب اسلامی صرفا عمرانی نیست بلکه شامل حوزه‌ها و بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و علمی نیز می‌شود و اقدامات خوبی در این بخش‌ها صورت گرفته است.

زاهدی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی؛ توانمند و کارآمد است و این امیدورای باید در بین مردم با کار و تلاش صادقانه و شبانه روزی مدیران و مسئولان روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام/

شورای سیاستگذاری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.