مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر بودجه تبلیغات اسلامی یک میلیارد تومان است که برای تبلیغ و فعالیت فرهنگی سالانه به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام علی نعمت اللهی در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است  ، افزود: رسیدگی به موارد فرهنگی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: اقتصاد، سیاست و فرهنگ سه رکن مهم در جامعه است و اهمیت دادن به آن‌ها با منطق اسلامی می‌تواند مشکلات کشور را کم کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی را تبلیغ امور دینی دانست و گفت: می‌توان با استفاده از روش‌های تاثیرگذار مثل سینما، تئاتر و کتاب مخاطب را جذب کرد و در این زمینه باید هم مخاطب را شناخت و هم از روش‌ها و ابزار‌های به روز استفاده کرد.

وی اضافه کرد: برای تبلیغ تاثیرگذار در امور دینی باید ضمن مخاطب شناسی و تولید محتوی از ابزار‌های مدرن استفاده کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت: در عصر ارتباطات که انتشار و انفجار اطلاعات لحظه‌ای و سریع است ما نیز از این امر غفلت نکرده ایم و با بهره گیری از ابزار‌های مدرن در این عرصه گام برداشته ایم.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود : نباید نسخه واحدی برای همه مخاطبان پیچیده شود بلکه لازم است با شناخت دقیق از گروه‌های مختلف مخاطبان و نوع پیام با تولید محتوای مناسب به رسالت خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیر کل تبلغات اسلامی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار