نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مجموعه دستگاه قضایی در شرایطی استان قزوین را مدیریت کنند تا ظالمان و متعدیان به حقوق مردم احساس ناامنی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مسئولان قضایی برای جلوگیری از قانون‌خواران که کارشان دور زدن قانون است باید با بصیرت پای کار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: دستگاه قضایی زحمات بسیاری را متحمل می‌شود تا بتواند سرعت رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر کند و مردم زودتر به حقشان برسند که کار ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: وظیفه مردم هم فقط حاضر شدن پای صندوق‌های رای و انتخاب نماینده نیست، بلکه مردم باید از نمایندگان خود مطالبه داشته باشند که قانون FATF که در مجلس مطرح شد؛ نمایندگان محترم در این زمینه چه موضعی داشتید؟

امام جمعه قزوین گفت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم که شخصیت بزرگی مثل مرحوم مدرس را الگوی راه خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به موضوع برجام گفت: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس تأکید کردند در مورد تعهدنامه‌هایی که هر روز با رنگ‌های مختلف و بسیار حساب شده از سوی مستکبران برای غارت ثروت ملت‌ها و زیر پا گذاشتن میراث معنوی و فرهنگی مردم هدایت و راهبری می‌شود، دقت داشته باشند.

وی افزود: بدانیم که این‌ها نیرنگ‌های شیطانی است و آشی است که مستکبران شیطانی برای دست یابی به اهدافشان برای ما پخته اند و نباید به نیرنگ‌های دشمن به دیده اعتماد و احترام نگاه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس چه میزان وقت صرف کرد تا برجام به تصویب برسد؟! این معاهده تا قیامت برای مجلسی‌ها خسارت و ندامت بر جای گذاشته و آن‌ها را مدیون همه مردم و تاریخ انقلاب کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: امروز مدیریت برجامی که آمریکایی‌ها با وجود نقش اصلی به آن پایبند نبودند، به دست اروپایی‌ها افتاده و سؤال این است که آیا ارزش این را دارد که وقت مردم را بیش از این برای برجام تلف کنیم؟

وی در ادامه اظهار کرد: این رویه غربی هاست که همه کشور‌ها به دنبال رفتار مستکبرانه آن‌ها حرکت کنند و ادعای اجماع جهانی دارند و کشور‌هایی که به آن‌ها نمی‌پیوندند آن‌ها را در شرایطی قرار می‌دهند که بترسند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در این شرایط باید جوانمردی، بصیرت، بینایی و ایمان یک نماینده مجلس و یک مسئول امور خارجه خود را نشان دهد و مسیر درست را انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه افزود: باید بدانیم که در برابر فشار آمریکایی‌ها و تحریم‌ها اگر به دنبال راه چاره‌ای هستیم، شکستن هیبت و اقتدار امریکایی‌ها تنها مسیر است.

خطیب جمعه قزوین ادامه داد: همه موفقیت‌هایی که از ابتدای انقلاب تا به امروز به دست آورده ایم مدیون استقامت در برابر استکبار جهانی است و سیلی ملت ایران به صورت آمریکا توانسته ایران اسلامی را در جهان مقتدر نشان دهد و هرکجا که ملاحظه آمریکا را کردیم به زمین خورده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی  افزود :همه ما باید مبلغ مبانی دینی، نماز‌های جماعت، مهربانی و دلسوزی، مسجد، حقوق یکدیگر وتقوا باشیم.

وی در ادامه به سالروز ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله)، شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، و همچنین سالروز روز تخریب حرم‌های بقیع اشاره کرد.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.