لزوم تشدید نظارت بر بازار

فرماندار شهرستان اندیمشک بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی بر بازار تاکید کرد.

پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نوسان قیمت ها یکی از دغدغه های مردم است که باید مورد توجه باشد و بازرسی های شایسته و مداوم بازار موجب جلوگیری از تخلف های فروشندگان می گردد.

وی برخورد قاطع با کم فروشی،گرانفروشی و احتکار کنندگان را مهم و ضروری دانست و بیان داشت: اهرم های قانونی سبب آرامش مردم و اعتماد سازی هرچه بیش تر می شود.

جهانگیری افزود: سامانه مربوط به تخلفات باید فعالتر شده و مردم با نحوه انعکاس تخلفات از طریق سامانه آشنا شوند و کلیه اعضای ستاد تنظیم بازار موظفند با تلاش جدی تر برای رفع مشکلات موجود تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که در نبرد اقتصادی دشمن قرار داریم و دشمنان به روش های مختلف برای ایجاد ناامیدی در مردم تلاش می کنند باید با اقدام اصولی و قاطع رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: تمام اقدام های ادارات ذیربط در این خصوص باید به فرمانداری منعکس گردد ومشارکت مردمی در این راستا نیز موثر و سازنده است و از همراهی و همکای هرچه بیشتر شهروندان برای برخورد با متخلفین باید استفاده کرد.

وی در ادامه بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از کالای ایرانی در راستتی مقابله با تلاش دشمن تاکید کرد و افزود: در راستای برخورد با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی شهرستان نظارت و عزم جدی وجود دارد.

جهانگیری با اشاره به عبور جاده ترانزیتی از محور اندیمشک ضافه کرد: محموله های متعددی از محورهای مواصلاتی از قاچاقچیان. کالا کشف و ضبط شده و این محور برای قانون شکنان ناامن شده است.

وی گفت: قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد کشور ضربه جبران ناپذیر وارد می کند که در این راستا تدابیر لازم برای برخورد قاطع با قانون گریزان انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار