معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با ا اخذ مصوبه ای از هیئت دولت گام های موثری برای مقابله با عوارض حضور و فعالیت صنایع بزرگ در اصفهان برداشته شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علی شجاعی در جریان نشست شورای اداری استان اصفهان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: در ابتدای سال جاری با دستور استاندار کمیته هایی به صورت تخصصی به منظور منشا یابی مشکلات اساسی استانی و منطقه ای تشکیل شد که حاصل این مطالعات و پژوهش ها در برنامه ای در اختیار
معاون اول رئیس جمهور و وزرا گذاشته شد.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی و ساماندهی دستگاه های در مقابله با تلاطمات اقتصادی اظهار کرد: برنامه و پژوهش های مذکور در دو سطح ملی و استانی مشکلات را شناسایی و راه حل و مسیر هایی را به منظور برون رفت از بحران های احتمالی پیشنهاد داد.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان اذعان کرد: در پایان سال 1396 استان اصفهان با اخذ مصوبه ای از هیئت دولت توانست گام های موثری در جهت مقابله با عوارض حضور و فعالیت صنایع بزرگ در اصفهان بردارد از طرفی با دریافت تعهدات مالی این صنایع سپس هزینه در بخش های کشاورزی توانستیم با معضلات جاری در بخش های هماهنند بخش کشاورزی مقابله کنیم.

وی ادامه داد: از طرفی از ابتدای حضو مهرعلیزاده در جایگاه استاندار اصفهان توانستیم اقداماتی را جهت رفع گره های بروکراتیک و کاهش بروکراسی پیچیده اداری را انجام دهیم که گام موثر و بلندی جهت رفع زمان اخذ مجوز های لازم تلقی می شود.

عضو شورای اداری استان اصفهان تشریح کرد: با تصمیم وزارت کشور در جهت اشتغال زایی استانداری اصفهان موفق به ارائه گزارشی در سطح ملی شد که نتایج اجرائی سازی این برنامه های عملی روان سازی اعتبارات اشتغال را شاهد بودیم.

وی با توضیح اینکه بنا به تصمیم استاندار اصفهان حل معضلات کشاورزان مناطق مختلف باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد، گفت: با دستور مهرعلیزاده برنامه های مدون و جامع اشتغال در بخش های آسیب دیده کشاورزی با نگاه بر کرامت، عدالت و حفظ شان کشاورزان با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی تولید، در کارگروه های مذکور تصویب و در دستگاه های اجرایی مربوطه اجرا شد.

انتهای پیام /س

جلسه شورای اداری استان اصفهان

 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.