مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: حل مشکل ساماندهی پرنده فروشی ها جز اولویت های مدیران استان، شهرستان و شهر اصفهان است .

رضا مجیری در گفت و گوی اختصاصی با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی پرنده فروشی ها چند سالی است که درکارگروه سلامت استانداری و فرمانداری شهر مورد توجه قرار داشته و جلسات متعددی در این خصوص صورت گرفته است،اظهارداشت: در ساماندهی این مشاغل دو پارامتر را مدنظر قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: یکی ازاین پارامترها، محل استقرار یا مکان یابی مناسب برای اجرای این پروژه است که اهمیت بسیار بالایی دارد.

این مقام مسوول پارامتر دوم را مربوط به تامین منابع مالی پروژه دانست که تهیه آن برعهده شهرداری یا صنف است.

مجیری با اشاره به اینکه در مورد پارامتر استقرار باید مطالعات دقیقی صورت گیرد، اذعان داشت: این مطالعات شامل بررسی های دامپزشکی، بهداشتی و نظر صنف در خصوص دسترسی شهروندان به این محل می شود.

وی با اشاره به شیوع آنفلانزای حاد پرندگان در سال های گذشته، گفت: این موضوع باعث ایجاد مخاطرات زیادی در سطح شهر شده است و نیاز به توجه جدی و پرداختن به این موضوع دارد.

منطقه ده، فقط پارامتر نزدیکی به محل استقرار کسبه را دارد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از برگزاری جلسه ای به همین منظور در روز شنبه هفته آینده خبر داد و افزود: در این جلسه مدیران از دامپزشکی، بهداشت، اتحادیه صنفی حضور می یابند تا بر اساس نقطه نظرات آن ها، جمع بندی ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

به گفته این مقام مسوول، حل مشکل ساماندهی پرنده فروشی ها جز اولویت های مدیران استان، شهرستان  و شهر اصفهان است و که امیدواریم بتوانیم به نحوه احسن به آن بپردازیم.

مجیری در پاسخ به این سوال که آیا مکانی  برای استقرار کسبه پرنده فروش در نظر گرفته شده است افزود: تاکید ما برعلمی بودن روند رسیدگی و حل این موضوع است و منطقه ده برای این موضوع  پیشنهاد شده است.

بیشترین شکایات، مربوط به مسائل بهداشتی و حضور این صنف  در محدوده شهر است

وی ادامه داد: این منطقه فقط پارامتر نزدیکی به محل کسبه را دارد و باید از نظر پارامترهای بهداشتی و شرایط لازم را داشته باشد که نیاز به تایید مسوولان دارد.

این مقام مسوول محل تمرکز پرنده فروشی ها را اول در خیابان عطار و بعد از آن میدان عتیق دانست و اضافه کرد: طی سال های گذشته شکایت های زیادی از سوی شهروندان دریافت کردیم.

مجیری در پایان خاطرنشان ساخت: بیشترین این شکایات را مربوط به مسائل بهداشتی و حضور این صنف در محدوده شهر است.

انتهای پیام/س

 

 

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.