رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شیروان خبر داد.

دستگیری سوداگران مرگ در شیروانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شیروان  گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم اقدام به خرید و فروش مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شیروان می‌نمایند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سوداگران مرگ شدند و با همکاری پلیس شیروان در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند.

سرهنگ غلامی با بیان این که ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان و همچنین خودرو‌هایی که در زمینه انتقال مواد مورد استفاده قرار می‌گرفت ، موفق به کشف مقدار ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند، گفت: هر ۳ متهم به همراه مواد مکشوفه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری نیز راهی پارکینگ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ب

کشف ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.