جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان راز و جرگلان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛عباسعلی مطهری مقدم جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان افزود: ماموران انتظامی شهرستان راز و جرگلان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور‌های ورودی این شهرستان کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند، افزود: بعد از توقیف خودرو در بازرسی از این وسیله نقلیه مقدار ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
مطهری مقدم با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر شد، اظهار کرد: متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی راز و جرگلان در پایان بر تشدید اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای مبارزه با کالای قاچاق تاکید کرد و یاد آور شد: قطعا پلیس اجازه نمی‌دهد تا قاچاقچیان و هنجار شکنان لطمه‌ای به اقتصاد کشور وارد آورند و برخورد نیروی انتظامی با این گونه افراد کاملا قاطع بوده و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ


برخورد پلیس با قاچاقچیان سوخت در راز و جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.