در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اماکن و واحد های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، سه واحد نانوایی متخلف در شهرستان کوار شناسایی و تعطیل شد.

تعطیلی ۳ واحد نانوایی متخلف در شهر کوارجلال الدین موسوی فرد کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه نان از مهم ترین اقلام سبد غذایی خانوارها است که باید به سادگی و بهترین کیفیت به دست مردم برسد، گفت: این سه واحد نانوایی متخلف، با وجود اخطارهای بسیار و رفع نکردن نواقص بهداشتی در مهلت تعیین شده؛ از سوی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار، تعطیل شد.

وی اضافه کرد: رعایت الگوهای بهداشتی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از سوی عرضه کنندگان مواد غذایی، از اولویت های بازرسان بهداشت محیط است.

موسوی فرد با اشاره به جدیت در اجرای طرح کنترل و نظارت بر اماکن و واحدهای صنفی تولید و عرضه مواد غذایی، از ادامه بازرسی های واحد بهداشت محیط از نانوایی‌ها و سالن‌های غذاخوری در این شهرستان، خبر داد.

وی فرد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کسانی که سلامت عمومی را در سطح شهرستان کوار به خطر می اندازند، با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند یا در صورت امکان به واحد بهداشت محیط شهرستان واقع در شبکه بهداشت کوار، مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

پلمپ سه واحد نانوایی متخلف

برچسب ها: بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار