حکیم زاده گفت: مهم‌ترین رویکرد در آموزش ابتدایی، فعالیت در راستای محور‌های دینی است.

حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد به برنامه‌های وزارت برای آموزش دانش آموزان ابتدایی اشاره کرد و گفت: اولویت ما برای آموزش مقطع ابتدایی بهره گیری از مبانی دینی است.

حکیم زاده، آموزش و پرورش را مهمترین وظیفه وزارت آموزش و پرورش در کشور عنوان کرد و گفت: ما علاوه بر آموزش و باسواد کردن دانش آموزان، در زمینه تربیت و آشنایی با مبانی و اصول دین هم مسئولیت داریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش افزود: در امر تربیت مهمترین نکته عمل به دستورات قرآن است و ما باید مطالب قرآن کریم را در اولویت تمام کار‌های خود قرار دهیم.

حکیم زاده با اشاره به برخی مسائل موجود در مقطع ابتدایی گفت: در طرح جدید معلمان می‌توانند نیاز‌های آموزشی خود را مطرح و با به اشتراک گذاری تجارب مدیران به نظام آموزشی کمک کنند.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ هزار دانش آموز اتباع خارجی در کشور تحصیل می‌کنند خاطرنشان کرد: همه حق آموزش و تحصیل دارند و دانش آموزان اتباع خارجی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

معاون آموزش ابتدایی وزات آموزش و پرورش همچنین با اشاره به تجهیز کلاس‌های آموزشی به فناوری الکترونیکی گفت: در سیستم آموزشی هرگز نمی‌توان فناوری را جایگزین معلم کرد.

انتهای پیام/ص

صحبت های معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.