دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز مهمترین هدف قوه قضاییه را پیشگیری از وقوع جرم دانست.

حسن پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد پیشگیری از وقوع جرم را از اهداف مهم قوه قضائیه دانست و از سایر ارگان‌ها خواست تا با فرهنگ سازی و با مشارکت مردم پیشرفت این امر را برای دستگاه قضایی محقق سازند.

حسن پور امر پیشگیری را امری علمی و تخصصی دانست و افزود: بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، پیشگیری از وقوع جرم اختصاص به قوه قضائیه ندارد و همه آحاد دولتی و مردمی باید در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تلاش کنند.

وی در مورد مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان تصریح کرد: مردم مکان‌ها و باغ‌های متروکه شهرستان که محل استعمال مواد مخدر توسط معتادان است را به شورای اسلامی شهر گزارش دهند تا با پاکسازی و حصارکشی محل‌های مورد نظر، امنیت و آرامش مردم تامین و حفظ شود.

دادستان عمومی و انقلاب مهریز با اشاره به فضای مجازی خاطرنشان کرد: می‌توان با فرهنگ‌سازی در استفاده درست از فضای مجازی از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

حسن‌پور همکاری آموزش و پرورش و مدارس را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خواستارشد و افزود: برگزاری دوره‌های مختلف برای ریشه یابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است و با رصد نظر مربیان و دانش آموزان در مورد این مهم اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ا

دانش آموزان تاثیر پذیرترین افراد در آسیب های اجتماعی

برچسب ها: وقوع جرم ، دادستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.