در ایام تابستان فرصتی فراهم می‌شود تاجوانان به بقاع امامزاده‌ها مشرف شوند و ضمن زیارت از برنامه‌های طرح نشاط معنوی بهره‌مند شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده،مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه ، ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اعزام مبلغ ویژه ماه رمضان گفت: هزار و 300 نفر مبلغ در ماه رمضان به بقاع متبرکه اعزام شدند که نسبت به سال گذشته اعزام بیشتری در این بخش وجود داشت.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در بقاع امامزاده‌ها با حضور 750 نفر مبلغ دینی عنوان کرد:‌ در این ایام فرصتی فراهم می‌شود تا نوجوانان و جوانان به بقاع امامزاده‌ها مشرف شوند و ضمن زیارت از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ترویج آموزه‌ها و معارف دینی در دستور کار گروه‌های تبلیغی قرار گرفت بیان کرد: مبلغان علاوه بر برپایی نماز جماعت، به ایراد سخنرانی‌ می‌پرداختند و همچنین جزءخوانی قرآن را نیز در دستور کار داشتند و کلاس تفسیر قرآن را در بقاع امامزاده‌ها برگزار می‌کردند.

وی یادآورشد: حضور مبلغان در بقاع متبرکه سبب تقویت معنویت در جوانان می‌شود و همچنین زمینه انس بیشتر آنها را با فضای معنوی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح

اعزام 750 نفر مبلغ به بقاع متبركه سراسر كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار