مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت : بیش از هشتصد کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان یزد فعال است .

حجت الاسلام گرجی مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت:درحال حاضر ۸۱۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعالیت دارند که برای پویایی بیشتر آن‌ها برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام گرجی افزود: ۳۴۰ کانون در مرکز استان و ۱۱۱ کانون درشهرستان تفت و ۷۵ کانون در مهریز فعالیت دارند که باوجود ربع قرن فعالیت کانون‌های مساجد استان هنوز فعالیت‌های این کانون برای مردم و سازمان‌ها شناخته نشده و دلیل آن نیز موازی کاری‌های فرهنگی و تداخل‌های آسیب زای سایرنهاد‌ها است.

وی از اجرای برنامه‌های کمی و کیفی کانون‌های مساجد ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: برای پویایی بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برنامه ریزی‌هایی شده و مهمترین هدف کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد ارائه بهترین محتوا‌ها درمناسبترین قالب‌های روز دنیا است.

حجت الاسلام گرجی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد سکوی پرتابی برای جذب قشر خاکستری دانست و افزود: برای ارتقای بیشترکانون‌های فرهنگی و هنری برنامه ریزی‌هایی برای جشنواره کشوری روح خدا، طرح کاروان دانایی وطرح هرمحله یک خانواده شده است.

وی ازجذب وآموزش ۱۰ نیروی رابط برای آموزش در کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان خبرداد.

انتهای پیام/ ا

فعالیت 340 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار