ربیعی گفت: تصمیم دولت برای ممنوعیت واردات برخی کالاها، فرصت تازه‌ای برای ایجاد برند است.

امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی برندسازی است/ با افزایش کیفیت، جامعه به سمت خرید کالای داخلی می آیدبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنگره سراسری «برند ملی اقتدار ملی» با اشاره به اینکه تولید کنندگان، شرکای بزرگ اجتماعی هستند، اظهار کرد: در گذشته رکود اقتصادی را تجربه کرده ایم و بعد از آن خروج از رکود را تجربه کردیم که به قوی تر شدن اقتصاد کشور کمک زیادی میکند.

ربیعی افزود: تحریم های جدید آمریکا نسبت به کشورمان پشتوانه مردمی ندارد؛ در جوامع مختلف گفته می شود که حق با ایران است. پس ما با اقتدار به میادین بین المللی خواهیم برگشت.

وی تصریح کرد: هدف دولت آمریکا برانگیختن گروه های اجتماعی است. دستگاه عملیات روانی عظیمی پشت این توطئه های جدید آمریکا علیه کشورمان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت های رژیم صهیونیستی نیز برای نامن کردن روانی جامعه ماست. اعتماد بزرگ اجتماعی سد بزرگی در مقابل این حیله ها خواهد بود.

ربیعی با اشاره به اینکه این تنش یک تنش گذرا است اضافه کرد: استوار کردن آرامش در فضای اقتصادی کشور و تضمین معیشت در زندگی روزمره مردم از اصلی ترین برنامه های کنونی است. سخت کوشی، عقلانیت، اجماع و مدارا اصلی ترین نیاز امروز جامعه است.

وی بیان کرد: مدارا در زمینه های مختلف بار زیادی را از بین خواهد برد. حمایت از کالای ایرانی مهم ترین بحث است؛ تصمیم دولت برای ممنوعیت واردات برخی کالاها، فرصت تازه ای برای ایجاد برند است. شرایط تحریم بهترین فرصت برای احیای برندهای ماست و در این زمینه باید برنامه‌ریزی کنیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه امروزه زمینه ایجاد برند مهیا است افزود: امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی برندسازی است. با افزایش کیفیت کالای ایرانی خود به خود جامعه به سمت خرید کالای داخلی می آیند. اگر بتوانیم در عرض دو سال زمینه مصرف کالاهای تولید ایرانی را افزایش دهیم، قطعا صاحب نان و نشان در عرصه های بین المللی خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط آمریکا نسبت به ایران اینطور نخواهد ماند و به شرایط برجام بر می گردیم. برند یک فرآیند پیچیده و زمان بر است که در این زمینه مشکل وجود دارد و آن جلب اعتماد عمومی در این موضوع است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با برنامه ریزی و تعهد ساختار برند و پیشرفت آن روز به روز بهتر خواهد بود. ضرب المثلی است که می گوید: «از پل نامرد رد نشو، بگذار سیل تو را ببرد و در سایه روباه نخواب، بگذار تو را شیر بخورد. این برند ذاتی ماست.

در پایان این مراسم ربیعی  از ۱۱۰ برند و تولید کننده داخلی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۲ تير ۱۳۹۷
تولید داخل واقعا وجود دارد تولید داخل ینعی این که قیمت یک جنس خارجی مثلا 75 هزارتومان اما جنس داخلی قیمش باشد 50 هزار تومان مردم می خرند نه اینکه جنس خارجی 75 هزار تومان جنس داخلی بی کیفیت 100هزار تومان این تولید نیست و تولیدی که مواد اولیه ان از خارج وارد شود و تولید کننده بهانه کند که من مواد اولیه ان را گران می خرم به همین جهت قیمت ان گران است این تولید داخل به درد جامعه نمی خورد
آخرین اخبار