نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: در صورتی که رئیس جمهور تیم اقتصادی خود را تغییر ندهد، مجلس دست به کار می‌شود.

کسید حسن حسینی شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: گزینه‌های مختلفی تاکنون برای تغییر کابینه اقتصادی دولت مطرح شده است اما هیچ یک قطعی نیست.

وی با بیان اینکه قطعا مجلس به دنبال تغییر یک یا دو مهره از دولت نیست، ادامه داد: مجلس به دنبال تغییر ماهوی در تیم اقتصادی دولت است و افرادی باید در تیم اقتصادی دولت قرار بگیرند که با یکدیگر همفکر و همصدا باشند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه همصدایی در تیم اقتصادی دولت تحت مدیریت یک فرمانده واحد اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه اقتصادی دولت تعارض‌های زیادی دیده می‌شود که نتیجه آن است که در مدیریت اقتصادی جامعه وحدت رویه وجود ندارد.

حسینی شاهرودی ادامه داد: اختلاف درون دولت را هیچ کسی نمی‌پذیرد و ما نباید شاهد اظهارنظرهای مختلف و متضاد از تیم اقتصادی دولت باشیم چرا که در بازار و حوزه اقتصادی جامعه التهاب ایجاد می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور در تیم اقتصادی دولت تغییر ایجاد کند؛ خاطرنشان کرد: در صورتی که رئیس جمهور اقدام به تغییر تیم اقتصادی دولت نکند، قطعا مجلس دست به کار خواهد شد چرا که طرحی برای اصلاح داریم و اگر دولت پیش‌دستی نکند، مجلس نمی‌گذارد کارد به استخوان مردم برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۱ تير ۱۳۹۷
خدا خودش بهمون کمک کنه تا مشکلات اقتصادی رفع شه
آخرین اخبار