استان چهارمحال و بختیاری؛ بام ایران، آماده میزبانی از مسافران و گردشگران تابستان ۹۷ است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور اعضای کمیته‌های ۱۰ گانه و فرمانداران در شهرکرد، از آمادگی این استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران در تابستان جاری خبر داد.

بهمن عسگری گفت: مدارس، هتل‌ها و مراکز اقامتی و بوم‌گردی استان جهت اقامت و ارائه خدمات رفاهی مناسب به گردشگران تجهیز شده است.

وی از شهرداران و دهیاران خواست؛ نسبت به واگذاری و تعیین متولی مشخص در مجموعه‎ها و کانون‌های گردشگری و ارائه بسته‌های مناسب به مسافران در راستای فرهنگ سازی برای محافظت از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و همچنین رعایت نظم و نظافت محیط اقدام نمایند.

عسگری افزود: استقرار اکیپ امداد و غریق نجات برای تأمین امنیت مسافران در نقاط گردشگری پر حادثه مانند پل زمانخان و گرداب بن نیز ضروری است.

گفتنی است: راه اندازی وسایل نقلیه مناسب جهت بازدید مسافران از اماکن تاریخی و گردشگری، تجهیز مدارس، رفع گره‎های ترافیکی، ترمیم و لکه گیری و خط کشی جاده‌های پرتردد و آمادگی شبانه روزی راهدارخانه‌ها، ایجاد کمپ‌های موقت مناسب در حاشیه توقف‎گاه‌های جاده ای، پیش بینی مکان مناسب جهت اسکان گردشگران در بوستان غدیر در ورودی شهرکرد از سمت اصفهان، از موضوعات مطرح شده و مصوبات در این نشست برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران تابستان ۹۷ در چهارمحال و بختیاری بود.

استان چهارمحال و بختیاری به عنوان سرزمین شاهکار‌های خلقت و با آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین، با ۹۵۰ جاذبه طبیعی و گردشگری شامل ۸۰۰ جاذبه طبیعی و ۱۵۰ کانون گردشگری، پذیرای مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/ن

پذیرایی مناسب از گردشگران تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار