نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اخلاص و روحیه انقلابی را ویژگی بارز گروه‌های جهادی بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با جمعی از اعضای گروه‌های جهادی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیوند با خدا و کار برای جلب رضایت الهی، رمز ماندگاری تلاشگران این عرصه است.

وی با مقایسه فعالیت‌های سازمان جهاد سازندگی سابق و گروه‌های جهادی امروز گفت: اخلاص، روحیه انقلابی و کار اعتقادی و همچنین تلاش برای تقویت انقلاب اسلامی، ویژگی و فرهنگ غالب بین هر دو نهاد به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: عدالت خواهی، خدمت همگانی، تقسیم کار و تلاش از دیگر خصایص مشترک سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی و جهادگران بسیج است.

نکونام با بیان ضرورت رعایت قانون و پرهیز از قانون شکنی در انجام مأموریت‌ها از سوی گروه‌های جهادی گفت: باید در مقابل برخی تنگ نظری‌ها در جامعه، آتش به اختیار عمل کرد.

وی یادآور شد: طرح‌های محرومیت زدایی در هر منطقه باید با بررسی و برنامه کارشناسی و ریشه‌ای اجرا و تکمیل شود تا بعد از حضور گروه‌های جهادی، شاهد مشکلی در آن بخش نباشیم.

این دیدار همزمان با آغاز فصل تابستان و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، با حضور سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان انجام شد.

هم اکنون ۲۵۳ گروه جهادی شناسنامه دار با هدف کمک به محرومیت زدایی و توسعه، در استان چهارمحال و بختیاری ساماندهی شده و فعال است.

انتهای پیام/خ

طرح‌های محرومیت زدایی، کارشناسی و ریشه‌ای اجرا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار